Måndag den 9:e mars

Idag har varit en lång dag.
Började redan halv sex då min mobilringde. Usch vad trött jag var. Helt sannslöst vilka trötta ögon jag skulle sminka.
Men kommer jag bara upp brukar jag vänja mig och bli lite piggare efter en stund.

Klockan sju satt jag på bussen till Kinna för att där byta buss till Göteborg.
Resan gick bra och jag sov lite gran.

Halv tio var jag och mötte upp pappa. Jag skulle på anställningsintervju 20 meter från hans jobb, så jag passa på att lämna av min väska hos honom.
Passa på med ett litet "studiebesök" när jag ändå var där och fick träffat några av pappas arbetskamrater, skojjiga rackare. Undra om jag var en praktikant (Pappa brukar ha hand om dem)..


Anställningsintervjun gick bra. Det var jag plus en tjej och en kille. Tjejen gjorde bort sig nästan direkt. Berätta att hon haft 3 säljjobb och slutat på alla för att hon inte fick något sålt.
Han sa rätt tydligt att de sökte en prson med drivkraft, och antagligen bär inte hon på den egenskapen.
Jag själv är väl driven om jag vet att produkten i frågan är bra. Men jag tyckte mig passa bäst in av oss tre, eller så kändes det bara väldigt bra :)

Arbetsförmedlingen var nästa stopp. Gick väl trögt som vanligt. Sitter av tiden..

Hemma har jag gjort mat, chili con carne med lite tacosmak. Hade ingen chilipeppar hemma, bara chiliflingor. Så fick bli lite sånt och spiskummin + en påse tacomix. Blanda ner lite salsa sås för att det skulle bli starkt. Var faktist gott. Min bror kom till mig efter maten och sa " Fan asså, det var riktigt gott faktist" Och pappa ville för en gångs skull skippa lunchen ute och ta med sig lite, så antar att betyget var rätt bra från hans sida med.

Nu ikväll har ja suttit och försökt förstå mig på lite program på datorn, men jag är nog ingen datanörd..blir bara förbannad på att allt är så förbaskat krångligt!!!

Har kikat lite TV med. Beställt disneykanalen, toon disney och lite andra teckande kanaler (A). Sen kollat på halv åtta hos mig och hockeyn :)

Nu är det lite träningsövningar (som ni hittar under kategorin "hälsa") och sen en film eller sängen direkt. Börjar bli riktigt trött nu :)

God natt så hörs vi imorgon :) sry för den sena uppdateringen, men har inte haft lust innan nu :)

// S A J S A
2009-03-09 @ 21:51:55 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0