Måndag - Sen uppdatering

I Måndags åkte jag till veddige för att umgås lite med min mamma. Skulle bli två nätter i mitt gamla rum^^
Kändes lite knas att komma dit i det syftet, alltså att sova över. Det var bra längesen och sist sov jag och Alx där. Men det var bra längesen..
Men det gick utmärkt.
Mamma och Tomas skulle in till stan och beställa en ny bil. Va lite kiv och vilket märke innan dem åkte. Mamma ville gärna ha en volvo och Tomas skulle ha en BMW. Och det är väl så, när det gäller bilar så har grabbar en röst mer^^.
Och en BMW 318i touring blev det---> 

För min egna smak så hade ja väl valt en volvo också, eller en icke kombi^^

Medans dem var i stan så gjorde jag lite kycklingsallad :) Var sjukt längesen och det var verkligen supergott!!

Visa lite bilder för mamma också. Fick en del kommentarer på bilderna från i helgen då ja o Alx var vid sjön och hade picknick. "Ni ser ut att ha så mysigt alltid" - Kan ju erkänna att vi har väldigt mys ja o min älskling (L).

Sen var det lite TV och massa prat.

Jag la mig och kika på massa recept i hennes "kärringtidningar" o sen kolla jag på en film. Blev lite besviken över slutet. Jobbigt o se en film och inte fatta slutet. Det var en romantisk komedi, inte en av mina favoriter direkt.. men den dög!!

2009-03-25 @ 21:21:29 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0