Min dag

Då börjar onsdagen gå mot sitt slut.

Dagen har varit lång med mycket stopp. Gick upp vid halv åtta och fixa ordning mig. Därefter gick jag ner till Arbetsförmedlingen för ett litet möte.
Efter Af var det dax att ta sig till korsvägen för att hoppa på buss 330 mot kinna. Under resans gång funderade jag på vilken mat som skulle lagas. Men det kändes lite jobbigt eftersom jag inte hade en endaste aning om vad som fanns därhemma i matväg. Tanken var att hoppa av och springa upp till Hemköp, men tanken slog mig att jag lika gärna kunde hoppa av och springa in på MM (kvantum) istället.

Köpte lite kyckling, kebabsplitt och andra små delikatesser. Skulle bli en kyckling med valnöt, chilicashew och solröstäcke och delikatesspotatis som jag dela på mitten och grilla i ugnen. Därtill gjorde jag en grönpepparsås med en skvätt citron.
Var faktist väldigt gott :)

Jag och Palle möblera lite här hemma. Tanken var att han skulle kunna titta på TV och sitta vid datorn samtidigt. Så vi bytte plats på soffan och TV:n. Blev lite mysigare faktist!

Nu är det brått. ska klyfta upp lite frukt, därav granatäpple och glass och kolla på national trasure med Pallen <3
mysigt och vara med honom igen :) <3

Imorgon är det Lena som gäller. Ska hjälpa henne med lite bildredigering. Jag hoppas att det blir en promenad med, men det återstår att se :)

// S A J S A
2009-03-04 @ 20:39:20 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0