my day!

Idag vakna jag av mitt alarm på mobilen. Hade ställt klockan för att sätta på nyhetsmorgon, men jag hade somnat ifrån TV:n igår så den var på när jag vakna. Drog mig en stund innan ett sms mottogs från min älskling :) <3
Vad är bättre än att vakna upp med ett sms från sin käraste!? - INGET, eller faktist om jag vaknar upp brevid honom. Annars finns det inget!!

Har inte gjort överdrivet mycket idag. Fick en idé om att redigera recept på photoshop för att de skulle bli lite roligare. Så satt ett bra tag med det.
Laga mat tidigt idag. Maten i skolan hade tydligen inte vart någon höjdare så lillebror och hans kompis var hungriga.

Därefter körde jag lite bil. Det gick väldigt bra denna dag måste jag erkänna. "Helvettesbacken" upp till mig öva jag dragläge i t.o.m och som Christina sa "du rullar inte tillbaka något alls" jättehärligt! Sen nästan längst upp fick ja det på prov. Var kö till garaget så jag stod där lite halvlutandes i backen och fick verkligen känna på det.

Gjorde lite smoothies när jag kom hem. Var inne i affären med Christina och köpte med lite bär och en yoghurt. Hittade de nya plopp och center chokladbitarna. Kunde inte hålla mig ifrån så jag köpte för att provsmaka.

Ploppen med saltlakrits var supergod. Det smaka verkligen saltlakrits. Den var lite kletig som plogg brukar vara. Alltså den krämen som är innuti.

Centern med mint var väl sådär god. För min del var chokladen alldeles för mörk. Jag tycker mer om ljus choklad. Men för er chokladälskare så kan jag nog rekomendera den :)





Smoothie
Hallon/blåbär 250 gram
1 banan
3 dl naturell lätt youghurt
2 dl äpplejuice
Ganering: linfrön & kiwi








//S A J S A


2009-03-03 @ 22:03:37 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0