Robin Bengtsson - nästa stora stjärna?

Läste i Metro idag om Robin Bengtsson. Katrin Zytomierska startar en ny sajt med Robin.
Det var väldigt överraskande. Han har ju som vi alla vet inte fått ett skivkontrakt ännu. Det är egentligen inte så många som fått det. Kevin, Johan Palm och Alexander.. vad jag vet!?

Men nu ska i alla fall Karin fösöka hjälpa honom att bli en rockstjärna. Och i intervjun säger hon att det "klicka" mellan henne och Robin redan i programmet
- "Han är väldigt söt och charmig" var en annan mening däri.

Sajten är uppdelad i tre delar. Dels kommer de varje vecka att tävla ut ett antal sponsrade goodiebags, dels kommer de själva att synas.
- Jag kommer att ha en massa roliga grejer för mig, både rörligt och text. Han kommer både att blogga, videoblogga och sjunga. Vi får följa med honom när han giggar på turnéer. Och så kommer vi så klart att göra roliga saker tillsammans, mer än så kan jag inte säga just nu, säger Katrin Zytomierska.

Detta ser jag fram emot och om ni är nyfikna på sajten så släpps den om en vecka www.katrinsgoddiebag.se

2009-03-02 @ 10:50:18 underhållande Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0