Söndag 1/3-09

Då har söndagen passerat förbi i en hejdundrande fart. Dagen blev väldigt lugn och härlig. Våra klassiska favoriter fanns där och Då snackar vi kebab och Beck !!

Vi åkte till Svenljunga rätt tidigt denna söndag för att inhandla maten för dagen. Samtalet om beställningen blev lite pinsamt. Jag sa vad jag skulle ha och han svara med "jajjemen" innan jag hann till punkt. Värre blev det när vi kom in till pizzerian.. Det var vi plus en annan som beställt. Och pizzabagarn sa : " jag vet vad ni ska ha, sa han och tittade på oss..Men vad hade du beställt? fråga han den andra.. "
Haha jag och Alx tittade på varandra och flina. Lite pisamt är det men han är väl överlycklig över såna trofasta stammisar som jag och Alx är ;) haha!!
kanske ska säga vad jag heter nästa gång jag är inne och komma överrens om att jag bara säger "Hej det är Susanne och jag ska ha det vanliga"  när jag ringer ^^ !?



Maten smakade som vanligt underbart och efter den åkte vi över till Bengan och Lena.
Daniel var där också och grabbarna skulle delta i en pokertunering. Så dem stängde in sig i datarummet medans jag och Lena var där uppe och först bläddra i lite tidningar och böcker, läste lite horoskop och sen fixa lite kvällsfika.
Horoskopet var läskigt... Hela min personlighet stämde in på vad det stod. Dock inte utseendet. Ska leta lite här på datan och se ifall jag kan få fram något. Så kan ni som känner mig väl, själv se att det var läskigt likt!
Vi kika på Alx med och det stämde in bra där med.
- små stenbockar var väldigt familjekära och spendera hellre tid med familjen än med vänner. Och min Palle var som Lena berätta, väldigt mammig och pappig. Palleplutt skulle ju hänga med överallt ;)

Grabbarnas pokertunering blev tyvärr inte så långvarigt. Det verka börja helt okej eftersom Pallen trippa upp till oss glad som aldrig förr..
Beck var helt okej. Jag hade sett denna en gång innan också, så jag visste ju vem som låg bakom vad.

Fick även bestämt att jag ska hem till Lena på torsdag och hjälpa henne med lite bildredigeringsprogram och annat så det blir Överlida redan på onsdag eftermiddag :D <3

Kvällen blev inte så mycket mer än detta, men det räckte gott och väl :)

// S A J S A
2009-03-02 @ 10:19:17 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0