Söndagsångest!?

Usch va trött och seg jag är idag. Sitter och gäspar hela tiden men ändå har jag ingen lust med att lägga mig och kolla på film. Käns som en promenad skulle göra susen just nu, men frågan är om jag lyckas sparka ut karl framför datorn!?
Ser ju inte ut att bli alltför bra väder idag, så det är kanske dax nu om sämre väder väntas komma in.

Blir antagligen kebab, annars är något fel.. haha!!
Får se vad som blir av kvällen sen. Wipeout är väl att föredra tycker jag. Beckfilmen funkar fint för min del den ok.

Imorgon åker jag till Göteborg igen. Denna gång bara över dagen, för sen runt fyra-tiden åker jag med min mammas man till Veddige för att vara lite med mamma i två dagar. Var ett tag sen, så vi får hoppas att det går bra att sova där igen.
Ska träna lite och baka där är tanken. På onsdag åker jag tillbaka igen där det var en eventuell lunch planerad på förmiddagen med Martina. Var inte igår man såg henne prevcis så det ska bli roligt!

På torsdag ska jag eventuellt övningsköra. Jag har under dagen funderat på ifall jag ska sova hos Christina på onsdag, och gå en sväng på kvällen + övningsköra då, och sen åka till Palle på torsdag. Blir så korta helgen nu för tiden "/
Men vi får se vad som blir av nästa vecka.

nu ska ja fixa mig lite och tjata med mig Alx ut på en tur.
2009-03-22 @ 12:35:31 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0