Tisdag i Veddige


Alarmet gick igång halv åtta denna morgon. Jag hade varit snäll och tagit på mig att få iväg min bror till skolan så att han skulle slippa gå till morgonfritids och att Tomas skulle slippa köra dit han.
Det jag inte visste var att han var förbannat morgontrött.. helvette va jag fick kämpa innan vi kom iväg. Sen visste ja att han skulle ha idrott, men inte första timmen. Det tala han om när vi var på väg. Så det var bara att sätta fart!!

Tog en extra sväng innan jag gick hem. Var skitkallt och börja snöa lite, så mitt tålamod brast. Hade inte tagit på mig kläder för sån kyla heller för den delen.
Mamma och jag skulle ändå gå på kvällen.

Jag bakade lite åt mamma på dagen. Hade ju ändå inget för mig. Blev blåbär/hallonmuffins, chokladmuffins och bullar :)
Mamma blev glad så det var kul :)

Sen kom mamma hem och vi var ute och gick en timme innan vi gick hem och fixa tacos. Himla gott!



Har stampat en del på en Step-trappa :) Tar ju som fan i benen^^


Blåbär / hallonmuffins :)


2009-03-25 @ 21:41:14 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0