tre små skogtroll

Blev en kebabgryta till middag idag. För min del var den riktigt god faktist :) Och sen har vi varit ute i en och en halv timme  ungefär. Alx ville gå runt campingen idag, men när vi hämta Mackan hade han ett annat förslag om att vi skulle gå upp till toppstugan, kika på utsikten och sen gå slingan ner till byn igen. Och det sistnämda blev det. Mackan visa runt och hade sig, haha vi hade ju vart där innan, men det är lite skojjigt när folk engagerar sig :D
Blev en bra runda och det tog tid på grund av det hala väglaget som låg på spåret.

Någon sol fick vi dock inte. Tanken var egentligen att komma ut när solen fortfarande stod högt på himlen. Men jag fick min tidigare idag och det ska bli bra väder imorgon med så Palle får ut då :)

Nu blir det lite TV, och sen en film klockan åtta :)

2009-03-17 @ 18:43:22 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0