Snart helg :D

Nu börjar veckan gå mot sitt slut :) Denna dagen har gått med en hejdundrande fart, verkligen superbra!!
Idag är jag på bra humör, även fast jag är fruktansvärt trött.. Förstår inte alls vad som flugit i mig. Kom hem strax efter två och ringde Lena. Vi snacka en liten stund och sen trampa jag igång på¨steppen i 40 minuter.
Träningen blir bara mer och mer effektiv för varje dag som går. Igår blev det 2509step på 40 minuter och idag var jag uppe på 2691 stepp. Förra veckan låg jag bara runt 2200 step på 40 minuter. Men svetttig blir jag i alla fall, det riktigt rinner :P

Sen fortsatte eftermiddagen med att städa rummet och packa iordning inför morgndagen :) Blir ju Pallen imorgon :D <3
Vi ska grilla här hemma ikväll med. Fira att slutet på veckan går mot sitt slut.. Dessutom har varken jag eller mamma jobbat över idag och Tomas vart hemma med Oliver på grund av feber.
Så vi är lite mer utvilade än vad vi vart i början av veckan med all övertid.

Ska bli lite teoriplugg nu en stund o sen lite mer träning i form av sit-up :)
2009-05-07 @ 17:41:54 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0