1:a dagen som arbetslös

Va ska man säga!? inget jobb och jag är garanterat inte ensam om det just nu. Var ju helt smockat i den lilla byn Svenljunga på Arbetsförmedlingen idag.. Men nu är man inskriven och står till arbetsmarknadens förfogande. Får hoppas på ett jobb inom en snar framtid. Lite timjobb hade väl vart det bästa med tanke på mina studier :)

Gick smidigt i alla fall och nu har jag ett möte den 12:e november (bra att skriva här ifall ja slarvar bort lappen (A))
Nu blir det att uppdatera mitt CV lite, kanske ändra på något.. Fast det är ju ett jäkla bra CV måste ja erkänna ;P

Dagen blir lugn idag. Ska drömma mig bort i inredningens värld lite gran (snart jul ju) och sen blir det matlagning och massa TV ikväll. Är ju hur mycket nytt som hellst på TV idag. Missa inte, Ullared (dokumäntär) kl. 20 på 5:an. Sen har vi "sveriges fulaste hem" med Simon & Thomas som jag gillar, och det ser vi på 4:an samma tid.
Sist men absolut inte tråkigast är Raw comedy clup på 5:an 21.55 :)
Vi ses i soffan ;)

2009-11-02 @ 12:30:06 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0