2 års firande med älsklingen

Så mysig kväll det var igår må ni veta!! Vi for iväg till Borås för att gå på bio och äta lite <3
2 år, det är lång tid men jag vet att det kommer bli många fler. Jag bara känner det på mig!!

När jag vakna på morgonen hade Alx klippt ut ett litet hjärta ur ett rött papper som han hade skrivit ett jättegulligt meddelande i. Så söt, och som socker på toppen hade han rotat fram mina stenar som jag plocka på Öland som lika hjärtan och lagt brevid.

Vi såg filmen "Flickan som lekte med elden" och visst var den bra!! Jag ska inte säga ett enda ord om filmen för jag är totalt värdelös på att få ihop en sammanfattning utan att avslöja en spännande detalj. Så den får ni gå och se ;) Kan faktist avslöja (är redan publicerat) att en ny film väntas komma. så Denna film var nr2 av kanske 3 filmer.

För att jag och Alx är 2 riktiga kebaber så fick det bli superstar kebab. Jag måste tyvärr säga att det inte var en jättehöjdare. Jag åt dock inte det jag brukar (kycklingsallad), men en kebab med bröd och TEXAS i Sveljunga kommer alltid att vara Kebab place nr1!! För det finns ingen kebab med bröd som kan mäta sig med den dem har där. Den är god och mjuk med mycket smak i köttet. Igår var det mer ett hårt bröd, med mindre smaksatt kebab.
En underbar kväll, och nu har jag 2 år med världens underbaraste kille<3
Alexander, jag älskar dig!!

2009-11-05 @ 10:31:49 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0