Fars dag

Då var det söndag och fars dag. Jag som inte har någon vidare kontakt med min egen pappa har inte så mycket nytta av en sånhär dag mer än att den gör sig påmind om det.. Men som tur är finns det andra pappor i närheten man kan fira. SvärFAR är väl en slags pappa också va ;) !?
I vilket fall som hellst så är det Alx pappa och en given figur att fira denna dag.

Fick en lång och skön sovmorgon, inte sovit så länge på flera veckor faktist.
Men mycket berodde på gårdagen och skoj & ploj. Alx var bakfull i vanlig ordning efter fest men inte jag, också i vanlig ordning.

Vi invigde köket hos Bengan och Lena. Eller det är inte färdigt ännu men det går att vara där i alla fall och snyggt är det verkligen.
Vi bjöds på smörgåstårta (Supergod!!) och en annan tårta till fikat (bild nedan).

Var en trevlig eftermiddag i familjen Johanssons sällskap :)

  

  

2009-11-09 @ 15:09:08 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0