Fredagsmyyyys

Idag är det äntligen fredag!!! :D
Jag tycker alla fredagar är supermysiga.
1. man har hela helgen framför sig
2. Man kan börja slappna av (även fast att jag inte jobbar så mkt för tillfället)
3. Alx är hemma hos mig hela tiden (A)
4. Mycket godare mat
5. hittar alltid på något som lyfter upp kommande vardag.

Det finns ju så mycket att hitta på. I helgen har vi inte något spikat men vi funderar på att åka till simhallen imorgon på morgonen och slappna av lite i poolen och ångabasta och sola och bara njuta.
Sen var det jättelängesen vi hade Bengan och Lena för oss själva i en TV-kväll, så det saknar jag faktist.
På söndag är det trollpromenad i överlida skogen. Var jättemysigt förra året och i år ville Sophie, Davis och lille Måns följa med också!! Så det kommer bli supermysigt :)

Idol ikväll och nu är det lite mer än bara 1 uppträdande var. Har för mig att det var duett idag också :) Blir skojjigt :)

Nu ska jag plugga lite så jag fått gjort det idag och sen kommer Pallen hem :) <3
2009-11-13 @ 11:19:16 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0