mycket plugg

Nu har jag massa plugg upp över öronen. Jag tänder lampan när jag vaknar på morgonen och läser, går upp och äter frukost, pluggar sen tills Alx kommer hem. Lagar mat och pluggar, kikar på TV lägger mig och läser igen.
Men det är detta året det är så intensivt bara. och jag vill verkligen få bra på proven så det duger absolut inte att plugga grundligt, jag vill kunna ALLT!

Har försökt fxa datorn lite nu, men jag vet inte vad jag vågar radera för att utgöra med diskutrymme. Sen när ja flyttar filer så hänger sig datorn.. Dags för ny kanske ;) På tal om det måste ja ringa o säga upp mitt bredband. Antingen "lånar" jag av Alx eller så köper jag ett bredband genom tre istället för tele2.

Idag blir det inte mkt gjort utöver pluggandet. Det snöar här och då blir det givetvis glögg ikväll :) Funderar på att baka något men kan inte komma på vad jag vill ha :P Eller orkar åka till affären o köpa vad som fattas.. "/

Nu blir det lite "våra bästa år" Har kollat på det sen jag var jätteliten och har alltid varit ett proram jag kikat på när jag vart sjuk eller ledig på dagarna :P

2009-11-05 @ 10:49:23 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0