SM-Seriefinal mellan IFK Göteborg och AIK

Det var med ett nervöst léende på läpparna och lite pirr i magen som jag och Alx for iväg till Göteborg denna söndag för att kika på Finalen i allsvenskan mellan IFK och AIK.

Vi tänkte som ingen annan, för en gångs skull att vi skulle vara där i tid för att få parkering. Gick super bra och hade massor att välja bland ;)
Tog en liten promenad till nordstan och diskutera vad som skulle hända innan matchen. Jag kika in på bolagret där jag hittade massor med prylar som jag vill ha, dock blev jag av med jobbet förra veckan så jag får ligga lite lågt på shoppingen nu tills jag får ett nytt jobb.
Hade vart superläckert med lite sånna pallar om det är mycket gäster här hemma, och det gillar vi ju såklart ;)
Sen har vi funderat på en "betjänt" alltså en klädhängare eller ett ställ till sovrummet. Vad ska man ha då? En stol? en hög på golvet? en hatthylla^^ eller ett klädhängare som denna ??
Jag tyckte att den var supercool. Lite mer för en hall kanske, men det blir ju en julgran med kläder istället :)

Alx köpte en ny pocketbok, "Slash" - guitarristen i Gun's n roses.

Vi avslutade vår lilla tur i centrum med en fika :)

Matchen var bra faktist. Men den slutade tyvärr inte så bra i min åsikt "/ Så det behöver vi inte prata om. Alx, som är AIKare blev förstås väldigt glad, så jag får väl vara glad för hans skull, men med all rätt så är jag mycket
besviken!!




2009-11-02 @ 08:58:16 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0