Vikarie på Överlidaskolan

I onsdags var jag på Överlida skolan som vikarie för en 4:e klass, dessutom hade jag en lektion med små urgulliga 3:or.
Dagen gick förvånadssvärt fort. Jag fick improvisera en hel del, för jag fick i stort sett bara komma in i klassrummet där de andra lärarna lämna mig och återgick in till sina klassrum. "Aha!?" tänkte jag, va katten ska jag hitta på nu då!?
Tur att barn pratar så mycket, hann ju lista ut vad jag skulle göra med dem undertiden som jag försökte få dem att vara tysta.
Detta var helt klart en ny erfarenhet som jag tycker att jag klara av väldigt bra:)

Gick hem och städa lägenheten + gjorde iordning lite mat, potatismos med korv&bröd.

2009-11-13 @ 11:09:39 Min dag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0